Ez egy jó kávé!

"A legjobb üzletek egy csésze kávé mellett köttetnek".

 

 

 

 

   

 

A DXN céget Magyarországon sokan a kávés MLM cégek közé sorolják, hisz a forgalom és az internetes kommunikáció nagy részét is ez a termék határozza meg. De a valóság az, hogy a DXN sokkal inkább egy wellness cég, ahol a legnagyobb hangsúly az egészséges táplálkozáson, és az öregedés gátló test- és bőrápoláson van. Malajziában több mint 100 termék van a kínálatban, és országoktól, kontinensektől függően más és más a legnépszerűbb termék. Míg Európában tényleg a ganodermakávé adja a legnagyobb forgalmat, addig például Indiában a ganoderma kapszulák.

A DXN MLM cég a mérvadó és hiteles DSN Global 100: The Top Direct Selling Companies in the World magazin felmérései alapján a 28. legnagyobb MLM cég a világon.

Ez az ázsiai térségben más, mert ott több helyen is az elsők közt szerepel, és olyan országokban is sikeresen jelen van, jelentős forgalmat bonyolít le, ahol más MLM cégek nem nagyon jelentek meg, mint Mongólia, Pakisztán, Szudán.

A DXN Európai terjeszkedése, 2008 nyarán indult el, mikor Kócsó László – akkoriban is elismert online marketing szakember – kiutazott Malajziába, hogy személyesen lássa a DXN ültetvényeit, és találkozzon ottani vezetőkkel, mivel volt egy víziója, hogy ezzel a céggel és termékeivel szeretné elindítani az általa megálmodott és kidolgozott online MLM rendszert, online hálózatépítést. A DXN cég történetében ő lett a leggyorsabb Crown Ambassador, vagyis 5 év alatt ő érte el leghamarabb a 20 gyémánt vonalat jelentő, legmagasabb vezetői fokozatot.

A DXN jelenléte, és fejlődése Magyarországon jelentős, így mindenképp megérdemel egy rövid, nem teljes körű bemutatást.

A cég

A DXN Marketing Sdn. Bhd. egy Malajziai alapítású, Kedah Darul Aman székhelyű, ganoderma és egyéb gyógygomba illetve gyógynövény alapú, élelmiszer, higiéniai és kozmetikai termékeket gyártó és forgalmazó cég. A DXN-t - a világhírű Indiai Institute of Technology-n diplomázott - Dato'dr. Lim Siow Jin alapította 1993-ban. Szenvedélyes érdeklődése a gomba emberi egészségére gyakorolt jótékony hatása iránt elvezette őt a ganoderma gomba világába. Kutatási eredményei elindították azon az úton, hogy a gyógynövények királyának tartott ganoderma - vagy más néven Lingzhi -gomba, gyógyító tulajdonságait az emberek egészségmegőrzésének szolgálatába állítsa.
Ma már a ganoderma mellett, sok más gyógygomba és gyógynövény is található a DXN kínálatában.

A DXN Malajzia legnagyobb MLM exportőre, és a világ egyik legnagyobb ganoderma termelője.

A DXN a gomba termesztésétől, feldolgozástól, egészen a fogyasztók felé irányuló marketing tevékenységig a teljes folyamatot felügyeli, saját kezében tartja, nincsenek külső beszállítók, nem külső cégtől vásárolja termékeit. Emiatt tudja a legmagasabb minőséget biztosítani mégis az árakat a legalacsonyabban tartani.

A DXN ganoderma ültetvénye 70 hektáros területen fekszik. Ez a legnagyobb ültetvény Malajziában, és a legelső, amelyik megkapta az egész világon elismert MS ISO 14001:2004 tanúsítványt a Lloyd's Minőségbiztosítótól 2000 júliusában. Ez a tanúsítvány is biztosítja, hogy az összes ganoderma művelési folyamat megfelel a MS ISO14001:2004 szabványnak, és kielégít minden, a Környezetvédelmi Minisztérium által támasztott követelményt. 2007 novemberében a Mezőgazdasági Minisztérium akkreditálta a DXN Lingzhi ültetvényt a Malajziai Biotervbe, ami azt jelenti, hogy megfelel az MS1529:2001 szabványnak és az Okleveles Bioültetvény követelményeinek is.

A pecsétviaszgombát természet közeli (rönkös) és intenzív (zsákos) módszerrel is lehet termeszteni, ugyanakkor a két módszer eltérő termésidőt eredményez. Minőségben szakmailag megalapozott különbség nincsen. Az intenzív (zsákos) termesztés során is olyan faanyagot használnak, mint a természetutánzó (rönkös) termesztésnél, csak egyes hatóanyagokkal dúsítják, hogy kiszámíthatóbb legyen a hatóanyag tartalma.

A DXN a világ egyik legnagyobb ganoderma kávét gyártó vállalata. Termékeit több mint 150 országban, több mint 4 millió törzsvásárló és környezete fogyasztja nap, mint nap.

A cég legutolsó 2012-ben közölt adatai szerint az éves forgalom több mint 420 millió dollár volt.

Az Európai piac megnyitása hivatalosan 2009 áprilisában volt a Magyarországi iroda és raktár megnyitásával. Később a teljes Európai piac felügyeletét, és a meg nem nyílt országok kiszolgálását a Szlovákiai iroda vette át. Az európai hálózat létszáma jelenleg megközelíti a 40000 főt, és ma már havonta több mint 1000 emberrel nő.

A termékek:

A DXN a világ egyik legnagyobb ganoderma kávét gyártó vállalata. A DXN ganoderma tartalmú instant kávéi nem tartalmaznak mesterséges színezéket, tartósítószert és ízfokozókat. 100%-ban tiszta és legjobb minőségű, saját ültetvényekről származó arabica kávé és  ganoderma gyógygomba keverékéből készülnek. A hozzáadott cukor, a legjobb minőségű nádcukor, és a tejpor nem állati eredetű, hanem pálmatej, így laktóz érzékenyek is fogyaszthatják.  Magyarországi termékkínálatban jelenleg hét kávéspecialitás szerepel. Fekete kávé, 3 in 1  kávé, Cream kávé, Zhi Mocha, Maca Vita Cafe, Maca Eucafe, és a törökös filteres kiszerelésű Zhi Cafe. Emellett nemcsak a gyerekek kedvence a ganodermás forró csoki a Cocozhi is bővíti a kínálatot.

A DXN nem csupán egy kávés cég, hisz a 8 forró ital mellett még közel 40 más termék is kapható Magyarországon, míg Malaysiában ez a szám a 100-at is megközelíti.

A táplálék kiegészítők kategóriájában szerepelnek a

  • Ganoderma kapszulák, porok, a
  • Spirulina tabletta és a
  • Spirulinás müzli,
  • Cordyceps kapszula,
  • Oroszlánsörény gomba tabletta,
  • Black Cumin kapszula.

A wellness italok közül – a DXN óriási hangsúlyt fektet az enzim pótlásra – a Cordyceps tartalmú erjesztett ananászlé a Cordypine a legnépszerűbb. Emellett kapható Noni ital, Nutrizhi szójaital, és két fajta ganodermás tea. A MycoVeggie egy keverék, mely gondosan válogatott gyógynövények, gombák, zöldségek, gyümölcsök, valamint kínai zöld tea és spirulina keveréke italba vagy pld. joghurtba keverhető por formában. A ganodermás mentholos és kávés cukor is DXN különlegesség.

A higiéniai termékek közül a legnépszerűbb az E vitaminban és antioxidánsokban gazdag ganodermás szappan. Kapható még ganodermás fogkrém, tusfürdő, sampon is.

A DXN marketing terve és a csatlakozás előnyei:

A DXN marketingterve a hagyományos unilevel rendszerre épül, vagyis korlátlanul lehet szélességben és mélységben is építkezni, és mindenki az elért szintjéhez tartozó százalékos kifizetést kapja, a felső vonalak pedig a különbségek alapján részesülnek kifizetésben az alap rendszerben.

A DXN nem a gyors meggazdagodás üzlete, sokkal inkább törekszik arra, hogy minden tag a hálózatban a munkájának megfelelő jutalékban részesüljön.

A kiskereskedelmi értékesítés mellett – ami kávézókat, bioboltokat is érinthet – 8 fajta kifizetés, jutalékforma létezik, amik egyértelműen a saját teljesítményre és a vezetővé válásra ösztönöznek.

Néhány fontos jellemző, ami jellemzi a marketing terv előnyeit:

  • Nincsenek óriási elvárások, mega belépési csomagok, az üzletet bárki elindíthatja egyszeri 5000Ft-os regisztrációs díjjal és egy termék megvásárlásával. Természetesen, aki hiteles akar lenni és vállalkozói hozzáállással csatlakozik, azok számára van üzleti kezdőcsomag 25000Ft illetve 67000Ft körüli áron, ami plusz kedvezményeket tartalmaz.
  • Nincsenek beépített kényszerek, havi elvárások. Nem lehet szintet veszteni, lenullázódni, ha valaki leállt, majd újraindul, ugyanonnan kezdheti el. Egyetlen egy elvárás van, abban a hónapban, amikor jutalékot, visszatérítést akar a tag meg kell lennie a 100 pontos saját vásárlásának, ami 20-25000 Ft minimális fogyasztást vagy értékesítést takar, és ezen felül minimum 200 pont csoport forgalom kell, ha a csoport után is akar jutalékot. Ugyanez a minimális elvárás van minden szinten, így a több milliós jutalék felvételéhez is elég ennyit teljesíteni vagy akár megvásárolni és elfogyasztani.
  • Fontos, hogy amelyik hónapban elér egy szintet, már abban a hónapban aszerint számolják el, nem csak a következő hónaptól.
  • Az induláshoz, és a sikeres munkához mindenki ingyenesen kap professzionális honlapokat 15 nyelven, videókat, és ezek kiküldéséhez szükséges online eszközöket. Ingyenes profi oktatás, filmek, hanganyagok, webkonferenciák, és egy szintén ingyenes intranet webiroda rendszer is támogatja az üzletépítőket.

Összességében elmondható, hogy a DXN ma az egyik legnépszerűbb MLM cég azok között, akik értékelik a stabilitást, a megfizethető árat, a kiváló ár-érték arányt, és akik nem a gyors meggazdagodás ígéretét kergetik, hanem hajlandóak kitartani, tanulni, fejlődni és lassabban, de biztosan felépíteni egy stabil állandó fogyasztói csoportra épülő, stabil jövedelmet termelő nemzetközi vállalkozást.

A DXN online rendszere és oktatása olyanok számára is népszerűvé tette már az üzletet, akik hagyományos offline módon nem lettek volna hajlandóak MLM-el foglalkozni. 

Légy tagja a sikercsapatnak!

 

 

Kattanj.hu



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 27
Heti: 49
Havi: 438
Össz.: 62 574

Látogatottság növelés
Oldal: Wellness cég
Ez egy jó kávé! - © 2008 - 2024 - ezegyjokave.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével a weboldalkészítés gyors! Itt kezdődik a saját weboldalkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »